Oto lista zdolności, których może używać nasza postać. Każdy ma prawo wybrać dwie umiejętności do swojej KP:
High Flyer Loty, skoki i różne ekwilibrystyczne wyczyny to domena zawodników z tą zdolnością! Dzięki tej umiejętności, raz w meczu możemy wykonać akcję wysokiego ryzyka, (np. z narożnika) która nie może zostać skontrowana przez przeciwnika. (Nie działa na F i SM) Give Up Dzięki tej umiejętności raz w meczu możemy zapiąć dźwignię która nie może zostać skontrowana przez przeciwnika. (Nie może być finisherem) Showman Dzięki tej umiejętności, możemy wykonać Finisher przeciwnika, do którego pozwalają nam nasze gabaryty(czyli: Sin Cara nie może wykonać Tombstone'a, lub Alberto del Rio nie może wykonać Tombstone'a Big Showowi) - może być skontrowany. Idealna okazja do sprowokowania rywala!
Dodger Raz w meczu możemy jakimś kantem skontrować cios wykonywany nam przez rywala. Na przykład gdy rywal wykonuje nam finisher, my możemy napisać że uwalniamy się z niego jakimś kantem. Może być to ucieczka z ringu, uderzenie rywala w krocze czy w inny niesportowy sposób. Aby posiadać tą um. trzeba być Heel'em.
Technics Dzięki tej umiejętności raz w meczu możemy wykonać cios, (nie może być to akcja wykonywana z narożnika, a także submission, SM oraz finisher) który nie może zostać skontrowany przez przeciwnika.
Perseverance Za sprawą tej umiejętności łatwiej nam wyjść z subów, gdyż dodaje ona jedną dodatkową szansę na ucieczkę z dźwigni (trzeba napisać kiedy jej używamy). Można jej użyć dwukrotnie w ciągu pojedynku.
|